Kampanie i Promocje

  • Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!

    Wtorek, 08 lutego 2022

    Pod takim hasłem wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą. Czytaj więcej »

  • Zeszłoroczny sukces akcji Almette opowiadającej o silnych kobietach – Rolniczkach sprawił, że postanowiono kontynuować temat w 2022, ale troszkę inaczej…Tym razem marka Almette i jej ambasador David Gaboriaud będą odwiedzać kobiety z wielką pasją. Czytaj więcej »

  • Startuje kampania “Dwa Szybkie Żubry" - flagowa aktywacja marki Żubr (Kompania Piwowarska). Motywem przewodnim 7. edycji konkursu jest hasło „Dwa Szybkie Żubry mnożą się na wiosnę”. Promocja wystartowała 1 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca 2022 r. Czytaj więcej »

  • HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej, będącą kontynuacją innowacyjnej reklamy marki, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł ten, wprowadzony w 2019 roku, został znakomicie przyjęty przez rynek i przyczynił się do znacznego wzrostu świadomości marki. W nowym spocie HARIBO zachęca, by posłuchać... Czytaj więcej »

  • Familijne zapraszają przed ekrany

    Czwartek, 03 lutego 2022

    Wystartowała kampania marki Familijne, której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja Familijne Wieczory Filmowe obejmuje szereg aktywności promocyjnych. Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach TV, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie. Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania aż... Czytaj więcej »

  • 30-lecie Serka Wiejskiego

    Czwartek, 03 lutego 2022

    Znany i lubiany Serek Wiejski obchodzi w tym roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica, która nieustannie pozostaje jego największym producentem. Serek Wiejski z Piątnicy cieszy się ogromną popularnością, a konsumenci doceniają go za wyjątkowy smak – naturalny i delikatny. Z okazji jubileuszu w dniach 1.02-13.03 br. prowadzona będzie kampania... Czytaj więcej »

  • Od 1 lutego z 5% do 0% obniżony zostaje VAT na artykuły spożywcze i ogrodnicze. POLOmarket – największa polska sieć supermarketów, zrealizowała założenie ustawodawcy, obniżając ceny ponad 5600 produktów. To nie wszystko, POLOmarket uruchomił program „POLOtarcza”, w ramach którego kilkaset produktów dostępnych jest w cenie niższej nawet o ponad 40%. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej ‘Włącz Tryb Spotkań’ propagowany przez markę. Powraca w kolejnej, jeszcze bardziej kreatywnej formie. Tym razem, dzięki nowej limitowanej edycji Wyborowa Party Edition, która aktywuje najlepsze domówki. Działania komunikacyjne łączą w sobie to, co odbiorcy lubią najbardziej - najnowsze trendy, niebanalny humor, obecność influencera i... Czytaj więcej »

  • „W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Marka przekąsek słonych Przysnacki, należąca do firmy Intersnack Poland, działa na zmysły… i to dosłownie. Bo ruszyła właśnie z unikalną kampanią digitalową, skupiającą się na relaksujących i przyjemnościowych wrażeniach sensorycznych. Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii „Chrupać Wolno”, która z powodzeniem kontynuowana jest od 2021 roku. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka i marka produktów dla dzieci Dada z radością witają każde nowo narodzone dziecko w Polsce. Dla maluchów, które przyjdą na świat w 2022 roku, sieć Biedronka przygotowała prezent – paczkę powitalną Dada, która zostanie dostarczona prosto do ich domu. W ciągu dwóch lat od premiery akcji sieć przywitała prezentami ponad 130 tys. dzieci na terenie całej Polski. Czytaj więcej »

  • Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO! Czytaj więcej »

  • Tatra, jedna z najpopularniejszych marek piwa na rynku, prezentuje zupełnie nową odsłonę. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat. Czytaj więcej »

  • Sieć handlowa Netto kontynuuje kampanię edukacyjną Nie zmarnuj świąt poświęconą odpowiedzialnemu kupowaniu, planowaniu domowego budżetu i przygotowywaniu posiłków w myśl idei niemarnowania żywności. Netto we współpracy z ekspertką kuchni zero waste Jagną Niedzielską przestrzega przed nieprzemyślanymi zakupami, które generują zbędne wydatki i duże ilości zmarnowanego... Czytaj więcej »

  • W przedświątecznym czasie powiedzieć ludziom, żeby zwolnili – to dopiero sztuka. Tymbarkowi jednak znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy. To dopiero początek drogi, bo podróż właśnie się zaczyna. Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z... Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania Ballantine’s „Święta. Tak to robię”. Marka pokazuje w niej, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi wła-snymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i RAU. Czytaj więcej »

  • Każdy z nas spotyka na swojej drodze „Mikołajów dnia codziennego”. W okresie Świąt Milka szczególnie namawia nas do nagradzania i docenienia gestów dobroci innych osób. Do niesienia dobra i dzielenia się pomocą zainspirować będą nas mogły historie nadesłane przez widzów programu „Miłe Wieści”, emitowanego na antenie TVN od 20 listopada przez sześć kolejnych sobót.... Czytaj więcej »

  • W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo. Czytaj więcej »

  • Świat pełen niespodzianek

    Środa, 08 grudnia 2021

    „Świat pełen Niespodzianek” to pierwsza w Polsce filmowa produkcja typu branded content. W wyniku współpracy marki KINDER Niespodzianka z Telewizją Polsat przygotowany został 66 minutowy fabularny film familijny, który premierowo będzie można zobaczyć 18 grudnia 2021 o godzinie 20:00 w Telewizji Polsat. Produkcja oparta została na modelu partnered content – marka KINDER... Czytaj więcej »

  • Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu GENZIE, którego twórcą jest najpopularniejszy polski Youtuber Karol Friz Wiśniewski. Współpraca z Genzie potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej. Czytaj więcej »

  • Czym jest tradycja? Wydawać by się mogło, że wszyscy to wiemy, jednak w promocyjnym spocie pokazano, że każdy z nas rozumie ją nieco inaczej. Tym co łączy jej różne oblicza jest kultowy Majonez Kielecki, flagowy produkt WSP Społem, obecny na naszych stołach od ponad 60 lat, który możemy określić jako „składnik naszej tradycji”. Czytaj więcej »

  • Rolniczki. Przedsiębiorczynie. Hodowczynie. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii „Kobiety Almette” i to właśnie one są jej bohaterkami. Sama kampania zaś – uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową produktów mleczarskich w 2021 roku w plebiscycie organizowanym przez Forum Mleczarskie Handel. Czytaj więcej »

  • Marka Duda od kilkudziesięciu lat oferuje pasztetową, która w tym czasie zyskała już przydomek kultowej i jest najczęściej wybieranym przez Polaków produktem w swojej kategorii. Teraz pasztetowa została również bohaterką niestandardowej kampanii marketingowej. Czytaj więcej »

  • Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce. 22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia... Czytaj więcej »

  • W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”. Czytaj więcej »

  • Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta. Czytaj więcej »

  • Trwa kampania „Szanujemy, nie marnujemy!”, która ma pomóc właścicielom sklepów detalicznych ograniczyć marnowanie żywności. To inicjatywa o szczególnym znaczeniu w branży – skierowana jest bowiem głównie do przedsiębiorców prowadzących sklepy spożywcze. W kampanię zaangażowały się wszystkie sieci związane z Grupą Eurocash: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama i... Czytaj więcej »

  • Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom... Czytaj więcej »

  • Zdrowie odżywianie to nie jest dziedzina, którą przeciętny student lubi najbardziej. Brakuje mu nie tylko motywacji, ale i wiedzy o tym, jak prawidłowo komponować posiłki. Często jest też (błędnie) przekonany, że aby to robić, trzeba mieć dużo czasu i pieniędzy [1]. Studentki dietetyki Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, postanowiły obalić ten mit.... Czytaj więcej »

więcej artykułów